味方 an ally 《Lyric》

You want to know where I am.
You believe my intention is there.
You believe the clear water flows there.
Though I am always with you.
Though I am always your ally.


You want to know what I fear.
You deplore thick clouds covering my world.
Though you can hold me right now.
Though I am always with you.
Though I am always your ally.


わたしが何処に居るのか あなたはいつも知りたがる
わたしの居場所に わたしの本心があると思い込んでいる
そこでは透き通った水が流れていると思っている
わたしはいつでも あなたのそばに居るのに
わたしはいつでも あなたの味方なのに


わたしが何を恐れているのか あなたはいつも知りたがる
わたしの世界が 固い雲で覆われているとあなたは嘆く
あなたは今こそわたしを抱き締めることができるのに
わたしはいつでも あなたのそばに居るのに
わたしはいつでも あなたの味方なのに