黒い国 the black nation 《Lyric》

You and I,
Living In
The Black Nation,
Munching Strawberries,
Look At Each Other.


Would You Show Me
Anything Beautiful?
Something Needed For Me
To Live.


You And I
Going Back
To The Black Nation.
The Hotel Is A Cave.
Birds Are Waiting
For The Dawn.


You and I,
Living In
The Black Nation,
Munching Strawberries,
Look At Each Other.


黒い国に住む
あなたとわたし
苺をかじって
顔を見合わせている


美しい何かを見せて頂戴
わたしが生きていくために必要な何かを


黒い国へ帰る
あなたとわたし
ホテルは空洞
鳥は明け方を待っている


美しい何かを見せて頂戴
わたしが生きていくために必要な何かを


黒い国に住む
あなたとわたし
苺をかじって
顔を見合わせている