何かが始まった something started 《Lyric》

shibuya_igloo2008-05-23

  • demo録音

you are wandering now
you are wandering now
in the bright light


something started just now
something started just now
like a mirror


like a day grow's down
you are smiling now
like a flower


when your sun goes down
you will love someone
did you know why?


tell me the newest one
bring me your fine line
for my drawing


don't be a lone island
please be with my dance
like a owner


have you heard the next song?
have you dropped the last song?
for the mute time


have you seen my face?
or have you slacked your fate?
like an old tie


when you count ten times
I'll give my hundred times
I'll give my sea shore


something started just now
something started just now
like a mirror



あなたはうろうろしている
あなたはうろうろしている
まばゆい光の中で


何かが始まった
何かが始まった
鏡のように


一日が下に向かって生長するように
あなたは微笑んでいる
花のように


陽がおちているときには
あなたは誰かを愛することになる
なぜかを知っていた?


あたらしいものを教えて
あなたを描くための
美しい線を伝えて


ひとりの島にならないで
わたしのダンスと共に居て
わたしの所有者のように


次の歌を聴いた?
前の歌を落とした?
無口な時間へ


わたしの顔を見た?
それとも運命を緩めただけ?
古いネクタイのように


あなたが10回数えるとき
わたしは100回をあげよう
わたしの海岸をあげよう


何かが始まった
何かが始まった
鏡のように