もみの木 the fir tree 《Lyric》

Watching from the inside of the grape.
Looking for your ghost.
Suddenly, I wake,
Under the roof of the sunset.


Baby, I'm not sure today.
My heart was ignorant
like the fir tree.


Mountains are crying.
'Cause lots of wrath visits there.
Suddenly, I wake,
My pals have gone away by train.


Baby, I'm not sure today.
My brightness was erased
like the fir tree.


葡萄の中から見ている
あなたの亡霊を探して
とつぜんわたしは目覚める
夕焼けの屋根の下


今日はどうやらダメみたい
わたしの心はもみの木のように
無知だった


山々は嘆いている
多くの怒りがそこを訪れるから
とつぜんわたしは目覚める
仲間たちは列車に乗って行ってしまった


今日はどうやらダメみたい
私の輝きはもみの木のように
消し去られてしまった