ケーキ cake 《Lyric》

We are like the cake.
We have nothing to talk about.
When we face difficulty,
Our table is never settled.


Why we were there?
As if there was the place forever.
Why we were there?
When talking is lost, what should we do?


We are like the quake.
We're on the both sides of a thin rope.
Since we can't bear the length of a day,
Finally we have spoiled all.


woo woo we are like the cake.
woo woo we are like the cake.


We are like the fake.
If we were the real, we wouldn’t collapse like this.
If you don't need us,
We’ll leave immediately.


Why we were there?
As if there was the place forever.
Why we were there?
When talking is lost, what should we do?


We are like the cake.
We have nothing to talk about.
When we face difficulty,
Our table is never settled.


woo woo we are like the cake.
woo woo we are like the cake.
woo woo we are like the cake.
woo woo we are like the cake.


私たちはケーキのよう
何も話すことが無い
私たちが困難に直面するとき
テーブルはいつも片付いていない


どうして私たちはそこに居たの?
まるで永久にその場所があるかのように
どうして私たちはそこに居たの?
話すことが無くなったらどうすればいいの?


私たちは震動のよう
細い綱の両側に居る
一日の長さに我慢できないから
最後には全て台無しにしてしまった


ああ 私たちはケーキのよう
ああ 私たちはケーキのよう


私たちは偽物のよう
もし本物ならこんなに崩れたりはしない
あなたが私たちを必要としないなら
すぐに立ち去るしかない


どうして私たちはそこに居たの?
まるで永久にその場所があるかのように
どうして私たちはそこに居たの?
話すことが無くなったらどうすればいいの?


私たちはケーキのよう
何も話すことが無い
私たちが困難に直面するとき
テーブルはいつも片付いていない


ああ 私たちはケーキのよう
ああ 私たちはケーキのよう
ああ 私たちはケーキのよう
ああ 私たちはケーキのよう