嘘のDNA my false DNA 《Lyric》

my false DNA
prey for the other men
I'm dancing in the parlour
crawling in the brother's vein


my false DNA
text for the other men
I'm eating paper all night
I'm trekking round the wasted town


sometimes,why do you cry in seeds?
you ate the whole of mine
you ate my false DNA


my false DNA
piling up for the other men
I'm living on the railway
enduring the boiling time


sometimes,why do you cry in seeds?
you ate the whole of mine
you ate my false DNA


わたしの嘘のDNA
誰かの餌になる
居間で踊っている
弟の血管のなかを這っている


わたしの嘘のDNA
誰かのテキストになる
夜通し紙を食べている
くたびれた街を歩き回る


時々 種のなかで泣くのはなぜ
あなたはわたしを総て食べてしまった
わたしの嘘のDNAを食べてしまった


わたしの嘘のDNA
誰かのために積み重ねる
わたしは線路に住んでいて
煮えたぎる時のなかに耐えている


時々 種のなかで泣くのはなぜ
あなたはわたしを総て食べてしまった
わたしの嘘のDNAを食べてしまった