わたしはからっぽ I’m void 《Lyric》

I'm Void.
I Know Nothing.
I Can't Understand
Whatever You Say.
 

I'm Void.
I Can Do Nothing.
I Can't Do Anything For You
Whatever You Want Me To.


I'm Void.
I Have Nothing.
And Don't Want To.
I'm Not Happy
Whatever You Send Me. 


I'm Void.
I Just Want to Sit Here.
I Ain't Moving
Though You Want to Take Me Away.


I'm Void, You Found That So You're Going Down.
I Feel Nothing
Though You Plod Your Way Away.


I'm Void,
From The Top Of The Highest Mountain
I'm Looking Down On You,
You Moving Around Like An Insect.


I'm Void, You Found That So You're Going Down.
I Feel Nothing
Though You Plod Your Way Away.


I'm Void,
But All The Same,
You Turn Me Upside Down,
Are Shaking Me Like A Cup.
Are Shaking Me Like A Cup.
Are Shaking Me Like A Cup.
Are Shaking Me Like A Cup.


わたしはからっぽ
わたしは何も知らない 
だからあなたが何を言おうと 
わたしには何のことか分からない
 

わたしはからっぽ 
わたしは何も出来ない 
あなたが何を求めていようと 
わたしには何もしてあげられない 


わたしはからっぽ 
なにひとつ持っていないし 
持ちたくもない 
だからわたしに何か贈り物をしても 
わたしはちっとも喜ばないわよ 


わたしがからっぽだと知って 
あなたはがっかりしたのね 
あなたがトボトボと去っていくのに 
わたしはもう何も感じない 


わたしはからっぽ 
ただこうして座っていたいだけ 
だからわたしを連れて行こうなんて考えても 
わたしはびくともしないわよ 


わたしはからっぽ 
高い山の上に住んでいる 
ここからあなたを見下ろしている 
虫けらのように動きまわるあなたを 


わたしがからっぽだと知って 
あなたはがっかりしたのね 
あなたがトボトボと去っていくのに 
わたしはもう何も感じない 


わたしはからっぽ 
あなたはそれでもわたしを逆さにして 
コップみたいに振っている 
コップみたいに振っている
コップみたいに振っている
コップみたいに振っている