「わたしはラジオ」

  • demo録音


You don't look at me
I am a radio
You don't look at me
I am a radio


But I talk to you
From the big black studio
But I talk to you
From the big black studio


Please leave me alone
I am a radio
Please leave me alone
I am a radio


But I talk to you
From the big black studio
But I talk to you
From the big black studio



わたしを見ないで
わたしはラジオ
わたしを見ないで
わたしはラジオ


黒い山小屋から
あなたに語りかける
黒い山小屋から
あなたに語りかける


ひとりにして下さい
わたしはラジオ
ひとりにして下さい
わたしはラジオ


黒い山小屋から
あなたに語りかける
黒い山小屋から
あなたに語りかける